Dag 11 en 12p

28 februari 2019 - Bergen, Noorwegen

Dag 11 aankomst in Trondheim om 6:00 we blijven tot 10:00 de stad hebben we al gezien dus besloten met onze Belgische reisgenoten Jolanda en Pascal een flinke wandeling te maken. We starten om 8:00 en proberen de grote passen van Pascal bij te houden😂Michel heeft lekkere makkelijk wandel schoenen aan dus glibbert hier en daar een beetje weg. Langs het water met uitzicht op de haven en Trondheim stappen we door tot we een hek tegen komen en naar boven moeten klauteren als echte berg geiten gaan we de uitdaging aan en looen door een leuke wijk met beekjes en natuurlijk gekleurde houten huizen. Om tien uur vertrekt de Noordkapp weer en we halen hem maar net het anker wordt al binnen gehaald dus we springen erop en laten ons mee voeren tot op het dek 😂😂😂okay iet wat overdreven inchecken doen we met onze boardpass en dan aan de koffie de rest van de dag moeten we varen dus lekker lezen en van uitzicht genieten. Dag 12 onze      Koffers moeten 10:00 buiten staan daarna nog genieten van het heerlijke ontbijt buffet. Gelukkig prachtig weer voor de vaart van vijf uur naar Bergen. Heerlijke route nog zoveel te zien even een stoeltje oo het dek neerzetten en hup in de zon gezellig nog effe babbelen met Jolanda en Pascalle.  Daarna een uurtje panorama dek  koffie met miran en Jan die lekker al aan zijn fruitje zat😂🤪🤪 half drie afschepen uitleggen en aanhaken koffers van de band en naar de luchthaven. Wat hebben wij een fantastische reis gehad en veel gezien meerdere jaargetijden😬het was geweldig mooie herinneringen gemaakt Jolanda Pascal Miranda en Jan bedankt voor jullie gezellige gezelschap 💋

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marleen.:
    28 februari 2019
    Bedankt voor je mooie verhaal ! Het was leuk om met jullie mee te leven !
  2. Ron Verhoeve:
    28 februari 2019
    Het was leuk om via jouw reisverslagen jullie prachtige reis een beetje te kunnen volgen Jolanda. Bedankt daarvoor en een goeie thuisreis vanuit Bergen.
  3. Jolanda:
    Leuk Marleen, Ron en Agnes dat jullie het hebben mee gelezen
  4. Ron Verhoeve:
    1 maart 2019
    Heeft Michel nu na deze reis wel zeebenen gekregen ?
  5. Jolanda:
    1 maart 2019
    Helaas Ron dat is niet gelukt maar des ondanks heeft hij genoten
  6. Pascal:
    2 maart 2019
    Super leuk te lezen jullie waren ook een top gezelschap 👍😉😘