Dag 9 Hardstad svolvaer

25 februari 2019 - Svolvær, Noorwegen

Gisteravond kwamen we om kwart voor twaalf aan in tromso hier hebben we ons jacht geweer te voorschijn gehaald hopend dat we nog een keer het noorderlicht mochten aanschouwen, maar helaas geen groen licht meer aan de hemel. Wel mooie foto’s Van tromso by night. De ochtend gaf ons een half uur in hardstad en de middag een uur in stokvanger 😂ben klaar met die noorsenamen ik maak er maar wat van😉beide kleine vissers Plaatsjes weinig te beleven. We hebben gewandeld gekleurde huizen gefotografeerd. Half zeven aangelegd in Svolvær waar het oorlogsmuseum van Noorwegen is gevestigd. Met het idee we moeten iets doen zijn we er naar toegegaan, maar wat heeft die man een verzameling ongelofelijk zelfs de portemonnee van Eva lag er ontzettend veel kostuums etc daarna nog even door het centrum en daarna terug naar de boot. Wel een gezellige dag maar niks spectaculairs toch weer genoeg foto’s wel vervelend dat Jan zijn schoenen niet aan kreeg vanmiddag😂😂

In de houding

een heel vervelend kinderachtig blons geval had zijn schoenen vol gepropt met wc papier toen hij ze even onder de tafel had gezet heel flauw, maar zijn gezicht heeft er voor gezorgd dat ik in ieder geval gelachen heb. Nou de foto’ s staan weer bij algemeen.