Trondheim dag 3

19 februari 2019 - Trondheim, Noorwegen

Gekleurde huisjes

Vroeg wordt er aangelegd in Trondheim 6:00 je voelt het schip langzaam zijn plek aan de kade in nemen. Daar hij hier tot 12:00 blijft liggen hebben we besloten 8:00  uur te ontbijten en dan op weg naar Trondheim om de katherdraal Nidaros-Domkerk te bekijken die de grootste is van Noorwegen. Een prachtige kerk van buiten binnen mooie details maar volgens Miran tikkeltje saai😂 na het aansteken van de kaarsjes ja op onze leeftijd worden dat er steeds meer dus zeker half uur geduurd zeker als Jan het lontje niet kan vinden en Michel geen vin verroerd om te helpen. Daarna op weg met meneer Googlemaps naar the old bridge vanaf hier heb je een prachtig uitzicht op de gekleurde huisjes. we hebben ze eerst met verf en kwast zelf bijgeverfd, want de kleur was een beetje verschoten😉 en ach photoshoppen is ook een gedoe. Nog even wat houten huizen en winkels bekeken en toen weer ingescheept.  O ja Vikingen die ik bij me heb halen deze woorden nogal eens door elkaar we gaan landen (als we aanleggen) of we gaan afschepen ook leuk. en dan zeggen dat ik blond ben😂😂 oja en zoek de verschillen bij de foto jo en de Noorse Trol nieuw Noors spelletje uit gevonden door M. V Zomeren. Oh nog een weetje we vaarde langs het light house kjeungskaer van steen en ijzer die niet meer bewoond werd vanaf 1987, maar hier heb ik twee Vikingen uit de Struvestraat achter gelaten🤗bezoek tijden 10:00-14-00

Nidaros-domkerk Voorkant

1. Diana:
    19 februari 2019
    Leuk om zo mee te genieten van jullie reis!! :)
  2. Mariska:
    19 februari 2019
    Leuk dat we jullie kunnen volgen👍🏻👍🏻Lekker genieten😘
  3. Ronald:
    19 februari 2019
    Zo te zien goed weer. Wat is de eindbestemming, gaan jullie tot Tronsmo of nog hoger?
  4. Loes:
    Mooi geschreven. 😀😀😀👍
  5. Jolanda:
    20 februari 2019
    Ronald we gaan naar Kirkenes en dan terug